19 January 2010

Last Nite at K.L

aku da b'semeut kat umah tak tau nak wat ape...
ati berat lg nak tinggalkan KL so aku try lar roger si PIE ajak lpk....
seb bek mamat ni on...
aku tros roger si SYAM, die kate pas abes keje die smpai ngan AMIR...

aku pun deal ngan PIE, pkl10.00pm kat NZ bwh...
aku pnye lar rushing dgn rambut x sikat kuar umah coz takut lmbt jupe kwn2 kn...
pkl10.00pm tepat aku sampai kat NZ bwh (even da tutup NZ bwh tuh, xleh tuka da name port nih)
aku pun roger lar si PIE ni da sampai mane, dengan selamber die kate die ngah tgu si DON ngan SYUK...
bdk2 ni nak melepak skali...
mengenangkan kawan2 aku sanggup lar menunggu dorg sume tuh sampai...

sementara menunggu dorg tuh aku da nak t'kencing yang amat sangat...
nak jew aku suh mamat yg amek order air aku td tlg tgu kat meja aku lpk tgkn air nescafe tarik aku jup...
tp biase lar kn, stakat ckp dlm ati jew watpe...
tanpa keberanian mimpi tak bermakne lar wei.hahahaha
aku tgu lar lg ngan penuh redha...

tepat 10.40pm, baru lar terpacul bayang si PIE ngan awek die, DON n SYUK...
masing2 menyengih jew coz aku da buat muke KUAT kat dorg...
mane taknye aku tgu sowg2 dekat 40minit kot...
seb bek mood aku pun x lar trok sgt mse tuh...
so melepak lar kami ber'5 sementara menunggu SYAM ngan AMIR sampai...

tak tahan nak kencing yang aku tahan dr td,aku pun ajak lar si DON g toilet...
kuar toilet jew tgk PIE ngan awek die da xde...
tanye SYUK, dorg g tgk AMIR ngan SYAM eksiden plak...
pergh, aku kne tgu lg kew ni???

si PIE pun eskot lar AMIR ngan SYAM anta moto balik kat umah sewa dorg then b'same2 lar dorg dtg NZ...
aku tgk si AMIR ngan SYAM ok jew kot, mcm xde eksiden jew...
last2 dorg bukak cite yang dorg dah terlanggar tiang lampu sebab lari dari kne kejar anjing.hahaha
mcm ape ntah dorg ni...
mse kat BERANANG dlu x ckup kew kne kejar ngan anjing RINCING???hahaha

ktorg pun lpk lar sembang update cite masing2 n kwn2 kat KPMB dlu...
main topic mcm biase lar kn, BAHAN orang...
ape lg yg bestkn...
tp si SYUK ni handal plak die update stowy bdk2 kat KPMB dlu...
sume die tau...

dah pkl2.00am pun aku ajak bdk2 ni balik,aku nak blk PD kot pkl6.00am jap g...
seb bek lar dak2 ni paham...
b'himpit lar dak2 ni 6org nek keta KANCIL si awek PIE...
masing2 maleh nak bwk tanspot msg2 kn + yg eksiden kne kejar anjing lg.hahahah
nasib korg lar kn...
next time aku blk kt lpk lg...
tp xleh lar slalu...
asek2 nak kne open table jew sakit r.hahahah
ape2 pun mang snok lpk ngan korg.....

No comments:

Post a Comment