19 January 2010

hmmm....entahlar

aku rase agak lame aku tak mengarutn n update blog aku nih...
bek takyah ade kalo maleh nak update kn???(perli diri sendiri ke ape???BAGUS!!!)

Opening 2010 ni mcm2 hal r jadi...
siap masuk wad sume bagai...
tp ok r aku da ade pengalaman mcm mane duk kat wad...
even tersiksa zahir batin aku.huh

dekat seminggu aku demam br dapat detact aku kne denggi...
tuh pun sbb tangan aku nek merah2 n dua2 tapak tangan aku bengkak...
(klinik swasta yg aku pegi mula2 tuh ape die buat????)
seb bek gak aku da lepas g stadium tgk N.9 vs Selangor mase Piala Sumbangsih arituh.hahaha

pas kuar wad, aku sangat fobia nampak nyamuk...
(siyes cuak siot....cukuplar skali)
tengah2 ari bute pun aku sembur Ridsect 1 umah xnak nmpk nyamuk pnye pasal...
sebelum2 ni xde nye nak amik tau pasal nyamuk ni...

mse dlm wad mcm2 petua n pemuda yang aku dapat...
mnum 100plus lar (tuh biase lar kn...), makan sup ketam lar n mcm2 lg...
aku appreciate semua2 tuh tp aku nak luahkan kat sini....
TOLONG lar paham aku dah t'baring dalam wad tuh, mane aku nak dapat sume2 tuh????
tak kan nak suh mak aku anta dr KL kot...hahahahahah

nasihat aku jage2 lar ye...
ble dpt penyakit ni mang sume bnde t'ganggu dlm idup kt...
badan ni pun nak pakai lame...


p/s : thankz lar kat sume2 yg dtg melawat aku, anta msg, kol aku n so on...igt n syg gak korg kat aku eh.hehehe

No comments:

Post a Comment