27 July 2010

Ape yang korang nak.???

hahaha
lame gler aku x menulis ni...
biase lar,aku buat sume ni ikot mood...
lately ni ramai gler tanye aku...
"moq,ko xnak cari awek ke???"
"moq,ko smpai bile nak mcm ni???idup sorg2"
hmmm....
n ni jawapan aku...
kalo setakat 4 da sake nak ade awek,aku buleh je ade awek...
tp aku malas..
aku da malas nak buang mase n buang duit semate-mate utk ade awek.!!
orang kate aku ni memilih, yes i am.!!!
ade masalah ke???
dengan umor aku skrg ni (even xde lar tua mane kn) ,
alang2 aku nak cari gf,bek aku cari yang btol2 steady tuk wat bini kn...
aku da x reti nak terime org dari zero.!!!
ko knal dunia btol2 dlu..
then ko decide btol2 ape yg ko nak dlm life ko...
ko dah tau ape ko nak, br ko bleh duk sblh aku.!!!
aku dah tau ape aku nak,korg.???

2 comments:

  1. Lu jangan jiwang sangat boleh tak moq? Hancurla pakatan kita kalau majlis tertinggi hati bunga

    ReplyDelete
  2. hahahah...perfectly truth!

    ReplyDelete