04 February 2010

Besday MAMA...







1st of all,entry ni agak back dated sikit tp aku peduli ape coz ni blog aku kan...

29/01/10...Jumaat

aku jupe bos mtk excuse utk half day...seb bek bos bg (TQ bos)
pas semayang jumaat aku tros gerak m'hala kew kg aku mane lg kalo bukan KL.hahaha
otw aku sgah senawang jap jumpe kwn2 yg tgh lunch...aku da plan xnak lunch coz mlm tuh
ade mkn BESAR tuk celebrate besday mak aku tuh...
nak jage ati kwn, aku makan gak lar...tp x abes...
(sowi kalo ade yg trase ati jgk mse tuh, xpecially yg tukang byr tuh...sowi guys)


Then tros shot kew KL...ngam2 pas Tol Sg.Besi tros ujan lebat...
aku ckp sorg2 dlm keta "seb bek aku grak awal,kalo pas keje aku grak ntah pkl bpe aku smpai umah"
smpai umah da ade abg aku ngan adik aku yg ngah tgu result SPM duk ngah melepak...
msk2 jew umah adik aku sound "ngah,mama x msk tghari ni"...mcm tau2 jew aku nak g dapur cr ape2 yg bleh kunyah time2 ujan tuh...mmg btol2 amik feel nak mkn BESAR mlm tuh...



Malam tuh mmg sgt byk aku n family aku mkn...bufet kn, rugi r kalo mkn ckit or mkn mknn yg da biase kt mkn mcm nasi n so on...yg ade resdung pantang ntah kemane, sume da x peduli...
yg penting MAKAN...bapak aku smpai lambat coz ade tahlil kat umah bos die...tp tuh sume x jadi penghalang utk bapak aku cover blk ape yg die t'tgal.hahahaha



skali skala kuar mkn 1 fmly ni mang seronok, kne plak aku ngan abg aku da duk tmpt org so agak susah lar nak dpt peluang mcm ni...actually besday mak aku 30/01/10 tp di sebabkan faktor2 lain yg m'hlg terpaksa lar di percepatkn diner ni...anyway to my MAMA, hepi besday to u...may ALLAH bless u...LOVE U SO MUCH...

No comments:

Post a Comment