30 December 2009

REVIEW 2009

2009
aku rase antare tahun yang paling mencabar bagi aku...
dari segi kerjaya, aku rase its going better compare mase aku mule2 keje kat tempat ni
(sape yg tau tu tau lar aku keje ape n kat mane)
but i'm keep on learning...mkin lame aku keje aku rase mkin byk bnde aku tak tau.huhuhu
keje, keje jgk...time enjoy,kt enjoy lar kan...
(opismate aku ni mang da best lar)
da best moment aku rase keje mse election kat tempat aku ni...
even pilihan raya kecil, sangat meriah even baru 3 hari mse kempen aku da flat
(lengit wo....tak caye cube)
even lengit pun 1 opis aku puas ati coz we did a very good job without any complain from our management...
mase tuh jgk lar aku jupe big2 bos aku yg aku sendiri tak tau bile buleh jumpe kalo takde election mse tuh.hahahah
(jadi supir chairman yg paling aku xleh lupe.hahaha)
dari side life aku plak, rasenye x banyak berubah but also its going better...
(nakal tetap ade...)
day by day mkin banyak aku blaja
mane taknye, kat sini aku kawan ngan sume org n some of them ade yg sebaya ngan bapak aku n ade jgk yg lagi tua..tp sume da mcm kwn2...
nak idup kat tmpt org pnye pasal, i've too...
kawan-kawan
MARANESS, korg mang t'baek lar...
suke giler ade kawan mcm korg
kwn2 yg len (ex-opismate, KPMB, PULAPOL, SEKOLAH, CPJ Hulu Kelang dan len2) sori r aku da jarang balik n kalo balik pun x sempat spend mase ngan korg tp x lupe kat korg kot...
family aku plak, mkin banyak jasa aku tabur kat dorg...
(masuk bakul angkat sendiri lar kan.hahahah)
seb bek jgk parents aku ni jenis x kesah, paham n pecaye dgn anak2 dorg (aku ngan abg aku lar tuh) yg idup merantau nih...
both of u r da best
(bengang gak kdg2 aku balik takde sape kat umah.hahahah)
personal aku plak???
maleh aku nak stowy...
ape yg aku buleh ckp, people change...
either to good or worse side...
pokok pangkal diri sendiri...
so pokok dek den lar kn.hahahah
ni baru permulaan, after dis byk lagi kut yg aku akan karut kan...
-MoQ-

No comments:

Post a Comment